من و آبجیم !

هرچی که بشه

من و آبجیم !

هرچی که بشه

جمعه !!

 

 

جمعه !!

 

اه امروز حوصله ام خیلی سر رفت!
از صبح بیکارم هی خودمو پرت می کنم اینر هی پرت می کنم اونور... یه عالمه کار دارما اما حوصله ندارم..

بیشترشم تقصیر آبجی کوچیکه اس ! قرار شد تاریخ ادبیات و نخونیم ! امتحان ندیم اگه لازم شد حذفش کنیم... این ترم اینقدر درس حذف کردیم که نگووو! اگه این 4 واحد هم حذف شه من 9 واحدی می شم!! یکم بیشتر از ترم تابستون...

این امیرم که امروز سرش خیلی شلوغ بود ...

وای خدایا مردم از بیکاری.........

سرم چرا اینقدر درد می کنه؟!!

 

                                              بر می گردم...

 

                                                                              امضاء:

                                                                                          آبجی بزرگه !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد