من و آبجیم !

هرچی که بشه

من و آبجیم !

هرچی که بشه

دارم می میرم از خستگی.

دارم می میرم از خستگی.

 

وای خدایا دارم می میرم از خستگی...

امروز باز این آبجی ما زنگ زد و بیدارمون کرد.. دیگه عادت کردیم صبحا با صدای هم بیدار شیم!
از دیروز این امیر مخ من و خورد که بریم بیرون، این زبون لال شده ی منم گفت باشه پس بریم خرید.( آخه یه چند وقتیه هی می خواد بره خرید و نمی شه!)

قرار شد ساعت 3:30دم محل کارش باشم و از اونجا بریم ساختمون پلاسکو..

واسه همین بعد از اینکه با آبجی کوچیکه حرف زدیم و خودمون و دلداری دادیم که امتحان این تاریخ ادبیات و قبول می شیم ایشاا...، هرکی رفت سی خودش...

فکرشو بکنین از 4:30 تا 8 تو پاسا‍‍‍‍ژ بودیم آخرشم هیچی نگرفتیم...( من دیگه غلط بکنم با امیر برم خرید..)

بعد از اینکه من و رسوند خونه قرار شد با بچه ها بره تیراژه ... تا همین چند لحظه پیش ازش خبری نبود...تا اینکه زنگ زد و گفت خریدش و کرد!!! عجیبه!! الآن دو تا شاخ گنده رو سرمه...!
آره داشتم ظرفای شامو می شستم که آبجیم زنگ زد و گفت آپ کرده و منم که حسوووود! اومدم آپ کنم و بگم یه دنیا خسته ام...

وای فردا برسی آثار!! استاد..! اکثریت...! اینم بگم که نگفته نمونه... این استاد چشم پاکه ما یکم طرفدار دموکراسیه انگاری... خودش که درس نمی ده... از بچه ها نظر می پرسه، بعدشم که با نظر اکثریت موافقه...

حالمو بهم می زنه... نمی دونم چه جوری بعضی از بچه ها براش سر و دست میشکنن!! اون دختر چاقه رو می گما آبجی...!

فردا دانشگاه خبری نیست... خوشی و گلی هم نیستن... شاید امیر و لی بیان.. اینام که شورشو در آوردن با این دانشگاه اومدنشون... از اول ترم تا حالا من فقط یه پنجشنبه امیر و تو دانشگاه  دیدم..!

 

                                                            بر می گردم...

 

                                                                              امضاء:

                                                                                          آبجی بزرگه !!

                                                                          

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد